קידום אתרים בגוגל לחנויות וירטואליות

כמות הרכישות ברשת בשנה שעברה חצתה את רף 13 המיליארד בישראל וכ-75% מהישראלים מעידים על עצמם שהם מבצעים לפחות רכישה אחת בשבוע ברשת. אלו נתונים מדהימים ואין ספק שהם רק ילכו ויתעצמו ככל שיעבור הזמן ונראה שהחנויות הווירטואליות יחליפו לגמרי את החנויות הפיזיות בעוד כמה שנים (או לפחות את רובן)

יכול להיות שגם לכם יש מוצר מסוים אותו אתם רוצים למכור ברשת ויכול להיות שיש לכם חנות פיזית ואתם רוצים לפתוח לה "סניף" אינטרנטי. בכל מקרה אתם תהיו חייבים קידום אתרים בגוגל מכיוון שגם אתר שהוא חנות וירטואלית לא ייחשף אם הוא לא יקודם והתוצאה – לא יהיו גולשים ולא יהיו מכירות. אז איך עושים קידום אתרים אורגני לחנויות וירטואליות? על מה חשוב לשים דגש? הנה כמה דברים שכדאי לדעת.

לבנות את החנות נכון

קידום אתרים בגוגל לחנות וירטואלית מתחיל עם בנייה נכונה שלה. בנייה נכונה זה אומר היררכיה נכונה של עמודי האתר מה שאומר שהמוצרים ידורגו ויוטמעו בהתאם. כך לדוגמא אם אתם מוכרים סמארטפונים, עמוד האב יכול להיות "סמארטפונים" ומה שתחתיו יהיה עמוד לכל חברת סמארטפונים, מתחת יהיו סוגים שונים כמו "אייפון" או "גלקסי 7" וכדומה ומתחת אליהם אביזרים נלווים. אתר אינטרנט שהינו חנות וירטואלית צריך להיות מסודר כעץ, בכדי שגוגל יבין מה מוביל למה ומה חשוב יותר ומה פחות. היררכיה נכונה אם כן חשובה מאין כמוה כחלק מאותו קידום אתרים בגוגל.

יותר המרות – יותר רלוונטיות

עוד מרכיב חשוב של קידום אתרים אורגני בכל מה שקשור לחנויות וירטואליות הוא ההמרות באתר ומה שאפשר לעשות בכדי שזה יקרה. הכוונה בהמרות במקרה כזה היא רכישות באתר, מה שכמובן חשוב בשביל חשבון הבנק שלכם אך לא רק. גוגל בוחן אתרים וחנויות ובעיקר את הרלוונטיות שלהם וכמה שיש יותר כניסות ויותר רכישות כך האתר הופך לכזה מה שתורם לקידומו. ואיך עושים את זה? עם תיאורי מוצרים מפורטים, עם כתיבה שיווקית מקצועית ונכונה, עם תמונות נקיות וברורות וכמובן עם יצירת חוויית גלישה כמה שיותר טובה.

תגיות

חשוב להקפיד על תגיות בשביל "לספר" לגוגל לאן הוא הגיע. זה אומר תגיות תיאור לתמונות, תגיות תיאור לעמודים וכדומה.

קישורים

גם קישורים הם מרכיב חשוב כחלק מאותו קידום אתרים בגוגל לחנויות וירטואליות. כמו באתרים רגילים, קישורים הם המלצות וחשוב שהקישורים הנכנסים ייצאו מעמודים רלוונטיים באתרים אחרים. כך לדוגמא אם אתם מוכרים אופניים, קישור מאתר של מכון ספא לא ממש יעזור ואולי אפילו יזיק לעומת קישור מאתר כושר ובריאות שיש לו רלוונטיות.

יש כמובן עוד מרכיבים שונים לקידום בגוגל וכדאי מאוד לשכור את שירותיה של חברה מקצועית שאומנם תעלה כסף אך היא עשויה להביא תוצאות שיגדילו משמעותית את הכניסות לחנות ואת הרכישות ממנה.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר.